Według raportu firmy Sotrender „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) odnotował w październiku br. najwięcej wyświetleń swoich materiałów na kanale You Tube spośród wszystkich gazet lokalnych i regionalnych.
Materiały wideo „Tygodnika Podhalańskiego” miały w październiku br. na You Tube 260 597 wyświetleń. To o 8 tys. więcej niż we wrześniu br. Najczęściej oglądano filmik „Niedźwiedzie biegają po Zakopanem” (147 853 wyświetleń). Materiał polubiło 814 osób, a 107 skomentowało.
– Niedźwiedzicę przechodzącą z trójką młodych przez przejście dla pieszych w Zakopanem sfilmował nasz czytelnik. Popularnym wideo był też śnieg, który w Zakopanem spadł na początku października. Wykorzystujemy nasze górskie położenie i tatrzańską przyrodę. Dla wielu Polaków kochających Tatry to ciekawe materiały – mówi Paweł Pełka redaktor naczelny „Tygodnika Podhalańskiego”. Zapowiada też, że na You Tube będzie pojawiać się więcej wiadomości informacyjnych przygotowywanych przez dziennikarzy „TP”.
Kolejne miejsca w zestawieniu zdobyły: „Gazeta Olsztyńska” (Grupa WM) – 213 934 wyświetleń, „Tygodnik Siedlecki” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Stopka”) – 177 885 wyświetleń, „Dziennik Wschodni” (Corner Media) – 134 034 wyświetleń, „Gazeta Lubuska” (Polska Press Grupa) – 129 914 wyświetleń oraz „Dziennik Łódzki” (Polska Press Grupa) – 108 854 wyświetleń.
MW