Konkurs Grand ESG promuje prawdziwe, ambitne i dobre działania z zakresu raportowania działalności pozaekonomicznej. Jury konkursu doceni liderów tych praktyk, a także nagrodzi za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Ogłaszamy pierwszych jurorów.
Zgłoszenia do Grand ESG przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których dwa składy jury przyznają nagrody za najlepsze wdrożenie ESG i najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Jurorzy będą oceniać wszystkie nadesłane zgłoszenia w obu grupach. W kategoriach międzysektorowych, tj. w nagrodach Grand Prix ESG oraz Człowiek Grand ESG decyzję o nominacjach oraz zwycięzcach podejmuje pełen skład jury, czyli członkowie obu grup jurorskich.
W skład jury Grand ESG wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego.
Poniżej skład jury Grand ESG:
- Dominika Bagińska-Chyłek, head of ESG, Robyg SA
- Bartosz Bieszyński, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu, PGE
- Marcin Gaworski, prezes SAR, CEO & Co-founder 180heartbeats + jung v. Matt
- Justyna Górniak, CEO Papaya Films, Liderka Zrównoważonego Rozwoju
- Karolina Gromke, ESG Expert, Benefis System
- Ewelina Jabłońska-Gryżenia, head of sustainability, Grupa Raben
- Dorota Jankowska-Tomkow, director of procurement and ESG, LPP SA
- Urszula Jóźwiak, prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego
- dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
- Magdalena Kitlas, dyrektorka departamentu relacji, Pracodawcy RP
- Magdalena Krukowska, dziennikarka, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, Forbes
- Lidia Kwiatkowska, koordynatorka ds. ESG, PZU
- Barbara Lisiewicz, dyrektorka departamentu różnorodności społecznej, UM Wrocław
- Ewa Łabno-Falęcka, dyrektorka ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Mercedes-Benz Manufacturing Poland
- Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej, Provident Polska SA
- Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
- Iwona Michalczyk, CEO Garden Of Words
- Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska
- Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press
- dr Eliza Misiecka, członkini Rady ZFPR, dyrektor generalny Genesis PR
- Przemysław Mitraszewski, pełnomocnik zarządu i dyrektor ds. relacji zewnętrznych, LPP
- Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji, DB Schenker
- Jan Mróz, dyrektor pionu komunikacji i public affairs, Warner Bros. Discovery w Polsce
- Małgorzata Nieciecka-Sosińska, marketing manager, EON
- Łukasz Niewola, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju, Lux Med
- Magdalena Olborska, ESG manager, Samsung Electronics Polska
- Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka ESG
- dr Marta Potocka, kierowniczka projektu w biurze zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej, ORLEN SA
- Bartłomiej Rajchert, prezes SAPR, CEO & Founder GDS, Grupa Doradztwa Strategicznego
- dr. hab Bolesław Rok, professor of corporate sustainability management, dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
- Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej i ESG, T-Mobile
- Magdalena Rzeszotalska, szefowa działu zrównoważonego rozwoju i ESG, Polpharma
- Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej/rzecznik prasowy, Grupa Wirtualna Polska
- prof. SGH, dr hab. Ewelina Szczech-Pietkiewicz, dyrektorka Instytutu Międzynarodowej Polityki Gospodarczej, prodziekanka Szkoły Doktorskiej, SGH
- Renata Szredzińska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
- Sylwia Szwed, prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek
- Izabela Tworzydło, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej, Bank BNP Paribas
- Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, Ergo Hestia
- Katarzyna Życińska, prezeska ZFPR, prezeska 38 Content Communication
Organizatorzy przypominają, że 20 grudnia upływa drugi termin zgłaszania uczestnictwa w konkursie. Aplikacje przyjmowane są w trzech terminach, które różnią się wysokością opłaty konkursowej. Drugi termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 grudnia, trzeci będzie trwać do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 roku. Jeżeli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu drugiego terminu przyjmowania zgłoszeń nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, to zgłaszającego obowiązuje opłata z trzeciego terminu.
Pod koniec marca zapraszamy na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym jak wywierać pozytywny wpływ na świat.
Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group
Mecenas konferencji: ORLEN
Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends
Dodaj komentarz