Portal Korso.pl (Agencja Reklamowo – Wydawnicza Korso) zwiększył od ubiegłego roku o ponad 70 proc. liczbę unikalnych użytkowników.
Portal Korso.pl działa od 2016 r. Obsługują go dziennikarze piszący do tygodnika „Korso” należącego do tego samego wydawcy, ale przynajmniej połowa treści tworzona jest specjalnie na jego potrzeby i nie pojawia się w gazecie. W grudniu 2016 roku portal miał 96 317 odsłon 19 612 unikalnych użytkowników. W grudniu 2017 r. liczba odsłon wzrosła do 179 672, a liczba unikalnych użytkowników do 34 122.
Zdaniem Tomasza Pawęzki, szefa IT w wydawnictwie, o podobną wartość wzrosły też przychody reklamowe generowane przez witrynę.
– W ubiegłym roku przeszliśmy szkolenie na temat tworzenia stron internetowych. Dzięki temu udało nam się zdobyć nowych użytkowników – mówi Katarzyna Sobieniewska –Pyłka redaktor naczelna tygodnika „Korso”.
Pawęzka zaznacza, że w porównaniu z portalami o podobnej tematyce i zasięgu portal Korso.pl jest na początku drogi. – Naszym celem w tym roku jest osiągnięcie miesięcznej średniej w ilości odwiedzin na poziomie 500 000 do 700 000 odsłon – dodaje.
Agencja Reklamowo – Wydawnicza Korso wydaje także tygodniki „Korso Gazetę Sanocką” i „Korso Kolbuszowskie”.
MW