„Nowe Info” (Echo Maksmedia) ze Śląska, które zmieniło się w październiku ub. roku z tygodnika w dwutygodnik nie straciło czytelników ani reklamodawców, a jego portal zwiększył liczbę użytkowników – informuje wydawca.
– Po zmianie częstotliwości ukazywania się pisma koszty druku w drukarni Agory w Tychach spadły o połowę. Nie straciliśmy jednak czytelników ani reklamodawców. Osiągnęliśmy więc założony cel – mówi Jarosław Jędrysik redaktor naczelny „Nowego Info”.
Według danych wydawcy w ostatnim kwartale ub. roku nakład pisma wynosił średnio 4 tys. 400 egz., z czego sprzedawano połowę. „Nowe Info” nie jest monitorowane przez ZKDP.
– Przejście na cykl dwutygodniowy miało na celu nie tylko redukcję kosztów, ale też dostosowanie zadań do możliwości czteroosobowej redakcji. Mamy teraz więcej czasu na pracę nad tekstami, a to ważne bo patrzymy władzy na ręce – wyjaśnia Jędrysik.
Wydawnictwu udaje się też rozwijać portal www.noweinfo.pl. Według wydawcy w maju ub. roku portal miał 25 tys. unikalnych użytkowników, a obecnie jest ich ok. 100 tys. – Co miesiąc przybywa ok. 20 -25 tys. unikalnych użytkowników, na portalu pojawiły się też pierwsze reklamy – mówi Jędrysik.
Dwutygodnik „Nowe Info” wychodzi w powiatach bieruńsko – lędzińskim, mikołowskim, pszczyńskim i w Tychach. Pismo ukazuje się od lutego 2016 r.
MW