Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne zrzeszające niezależnych wydawców prasy z Dolnego Śląska wzięło udział w kampanii reklamowej Agory SA, w ramach której na łamach gazet ukazywały się ogłoszenia ogólnopolskich firm.
Kampania „Solidny pracodawca” promująca przedsiębiorców godnych zaufania zakończyła się w lipcu br., jednak z powodów skomplikowanych procedur wydawcy prasy lokalnej dopiero teraz otrzymują przelewy za zamieszczone reklamy.
Na mocy porozumienia z dolnośląskim odziałem Agory SA. 11 tygodników lokalnym zrzeszonych w Stowarzyszeniu Dolnośląskie Media Lokalne zamieściło reklamy wizerunkowe ogólnopolskich przedsiębiorców.
– Dzięki współpracy gazet lokalnych z dużym wydawnictwem na ich łamach pojawiły się reklamy z rynku ogólnopolskiego i europejskiego, które nie miałaby szansy tam trafić w inny sposób – mówi Daniel Długosz prezes Stowarzyszenia Dolnośląskie Media Lokalne i wydawca tygodnika „Nowa Gazeta Trzebnicka”.
Kilka miesięcy temu SDML wystartowało razem z wrocławskim oddziałem „Gazety Wyborczej” (Agora SA) w przetargu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na publikacje o Punktach Informacyjnych Funduszy Europejskich. „GW” i SDML przetarg wygrały pokonując Polska Press Grupę.
Fot. Przykładowe strony z reklamą w ramach w/w projektu. Ilustracje pochodzą z „Nowej Gazety Trzebnickiej”.
MW