Lokalny portal Jaw.pl spółki GM wydawcy tygodników „Co Tydzień Jaworzno i „Co Tydzień Mysłowice” ze Śląska został odświeżony. Witryna zyskała nowoczesny i przejrzysty układ graficzny. Największą zmianą są jednak nowe funkcjonalności – możliwość dodawania przez użytkowników płatnych ogłoszeń i wpisów do katalogów firm. Wkrótce na portalu zostanie uruchomiony sklep internetowy, który będzie pośredniczył w transakcjach klientów.
– Chcemy oferować produkty, których nie trzeba magazynować, a odbiór ich może być własny lub mogą być wysyłane przez producenta. Coraz więcej internautów korzysta ze sprzedaży internetowej, a pośrednictwo w tych transakcjach jest szansą na przychód – mówi Franciszek Matysik właściciel spółki GM.
Zaznacza, że praca nad zmianami w portalu jeszcze trwa. – Po miesiącu przygotowań zdecydowaliśmy się wdrożyć pierwszą wersję strony i teraz codziennie pracujemy nad jej rozbudową. Jest jeszcze wiele do zrobienia ponieważ ograniczają nas koszty i większość zmian wprowadzamy swoimi siłami. Ale żeby zachować pozycję lidera na rynku wprowadzenie tych zmian było konieczne –wyjaśnia Matysik.
WK