Jaka jest siła marki gazety lokalnej

Trzynaście gazet i portali wydawców należących do Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, będących jednocześnie członkami ZKDP, jest objętych projektem Siła Marki Tytułu Prasowego.

 Podczas grudniowego zjazdu ZKDP zaprezentowany został raport dotyczący prac nad tym projektem.

Zestandaryzowane formularze przygotowane dla każdej marki pokażą: nakład i sprzedaż wydań papierowych kontrolowanych przez związek, czytelnictwo – ale pokazane wyłącznie na podstawie standardów badań obowiązujących w PBC, dane dotyczące oglądalności witryn tytułów prasowych, sprzedaży wydań cyfrowych, dane dotyczące profili w mediach społecznościowych, opis tytułu prasowego, opis źródeł danych i wskaźników – informuje Iwona Szczęsna, dyrektor biura ZKDP.

 W dalszej perspektywie raport Siła Marki Prasowej pokazać ma też inne dane m.in.: poziom sprzedaży materiałów prasowych za pośrednictwem pay-walla, mailingi i bazy danych, a także eventy (targi, kongresy, konferencje, szkolenia) organizowane przez wydawców reprezentujących dana markę.

Udostępnienie projektu w postaci aplikacji nastąpić ma w I kwartale 2016 roku.

Tagi :

Aktualności

Udostępnij