Tygodnik „Nowe Info”  testuje sprzedaż z sześcianów reklamowych

Lokalny tygodnik „Nowe Info” (Echo Maksmedia) ze Śląska od tygodnia jest sprzedawany z sześcianów reklamowych ustawianych podczas imprez, festynów i na targowiskach. – To na razie eksperyment. Będziemy się przyglądać jakie efekty przyniesie – mówi  Jarosław Jędrysik redaktor naczelny i wydawca „Nowego Info”.

Wydawnictwo Echo Maksmedia chce wyjść ze sprzedażą do ludzi. –  Korzystamy z usług Garmonda, Ruchu i Kolportera , ale kiosków z prasą jest coraz mniej, a sieci handlowe niechętnie przyjmują do sprzedaży nowe tytuły. Dlatego postanowiliśmy sprzedawać część nakładu sami – wyjaśnia Jędrysik.
Szczegółów przedsięwzięcia nie ujawnia. – Sprzedaż naszej gazety z sześcianów reklamowych jest w fazie testów. Zobaczymy jakie efekty przyniesie. Sześciany mają też wartość reklamową. Są estetyczne i oklejone logo „Nowego Info”  – dodaje Jędrysik.

Tygodnik „Nowe Info” wychodzi  w nakładzie 4 tys. egz. od lutego 2016 r. w Tychach oraz w powiatach bieruńsko – lędzińskim, mikołowskim i pszczyńskim. Kosztuje 1,90 zł.

MW

Tagi :

Bez kategorii

Udostępnij