Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne wygrało przetarg  z Polska Press Grupą

Powstałe pod koniec ubiegłego roku Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne zrzeszające niezależnych wydawców  z Dolnego Śląska  zwyciężyło w przetargu na publikacje promujące Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich. To pierwszy wygrany przetarg tej organizacji.

Ogłaszając przetarg Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego postawił wymóg , by teksty o Punktach Informacyjnych Funduszy Europejskich ukazywały się zarówno w dziennikach jak i w tygodnikach. Takie warunki mogła spełnić na Dolnym Śląsku tylko Polska Press Grupa wydająca dziennika „Gazeta Wrocławska” i lokalne tygodniki. Żeby wystartować w przetargu SDML znalazło partnera – wrocławski oddział „Gazety Wyborczej”. Dzięki temu publikacje będą się ukazywać w dzienniku i w tygodnikach niezależnych wydawców.

– Zaproponowaliśmy niższą cenę niż Polska Press Grupa. Zwróciliśmy też uwagę urzędowi marszałkowskiemu, że Polska Press Grupa zawyżyła w swojej ofercie  dane o sprzedaży „Gazety Wrocławskiej”.  Były to inne dane niż podane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy – mówi Daniel Długosz prezes Stowarzyszenia Dolnośląskie Media Lokalne i wydawca „Nowej Gazety Trzebnickiej”.

– Każdy z naszych wydawców powinien zarobić na tekstach promocyjnych kilka tysięcy złotych. Nie są to może wielkie pieniądze, ale na pewno będziemy startować w następnych przetargach  – dodaje Długosz.
Dotychczas Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne startowało w dwóch przetargach Urzędu Marszałkowskiego, ale bez powodzenia. Jeden z nich, na publikację materiałów promocyjnych o funduszach europejskich został unieważniony, kiedy okazało się, że urząd nie dysponuje wcześniej zadeklarowaną kwotą na wykonanie zadania. W drugim przetargu  na publikacje na temat ekologii urząd wybrał droższą ofertę złożoną przez firmę z Katowic.

MW

Tagi :

Bez kategorii

Udostępnij