„Wiadomości Wrzesińskie” chcą podwoić wpływy z reklam i ogłoszeń

Wydawnictwo Kropka wydawca lokalnego tygodnika „Wiadomości Wrzesińskie” podpisało umowę z poznańską agencją Commercial Communications. Firma ma pomóc wydawnictwu zwiększyć wpływy z reklam i ogłoszeń.

Zadaniem  agencji Commercial Communicatios jest przeprowadzenie reorganizacji i modernizacji biura ogłoszeń „Wiadomości Wrzesińskich” i doprowadzenie do zwiększenia przynoszonych przez nie wpływów. –  Zgodnie z umową po 12 miesiącach wpływy biura ogłoszeń mają wzrosnąć o minimum 50 proc. – mówi Waldemar Śliwczyński  współwłaściciel Wydawnictwa Kropka i redaktor naczelny „Wiadomości Wrzesińskich”.
Cały parter budynku wydawnictwa zostanie przeznaczony na cele komercyjne. Od dwóch tygodni na części parteru funkcjonuje kawiarnia prowadzona przez ajenta. Od 15 września br. na pozostałej powierzchni zacznie działać Centrum Małego Biznesu czyli biuro co – workingowe dla start – upów.
Biuro ogłoszeń zostanie przeniesione na I i II piętro.
– Nie obawiam się, że pracownicy biura ogłoszeń nie pomieszczą się na mniejszej powierzchni. Większość spraw załatwia się przez Internet, mało klientów przychodzi osobiście – wyjaśnia Śliwczyński.
Siedziba  Wydawnictwa Kropka  o oryginalnej schodkowej bryle została ukończona wiosną ub. roku. Zajmuje powierzchnię 527 m kwadratowych i została podzielona na trzy kondygnacje. Powstała specjalnie na potrzeby wydawnictwa.
Budynek  zdobył już tytuł Bryły Roku 2016 w konkursie portalu Bryla.pl. Niedawno znalazł się na tzw. krótkiej liście finalistów konkursu World Architekture Festival 2017 w Berlinie, który zostanie rozstrzygnięty w listopadzie br.

MW

Tagi :

Bez kategorii

Udostępnij