„Głos Wągrowiecki” wreszcie na plusie

Lokalny tygodnik „Głos Wągrowiecki”  (Wągrowiecka Oficyna Wydawnicza) z  Wielkopolski po raz pierwszy od kilku lat odnotuje zysk.  Udało się go osiągnąć głównie dzięki  materiałom promocyjnym  lokalnych samorządów.

– W ostatnich latach ponosiliśmy straty, co roku ok. 1 – 2 tys.  zł.  Obecny rok zamkniemy z kilkutysięcznym zyskiem. Udało nam się pokonać kryzys dzięki konkursom i plebiscytom SMS – owym oraz materiałom promocyjnym samorządów. Ich materiały są  zawsze oznaczone jako promocja – mówi Jerzy Mianowski  prezes Wągrowieckiej Oficyny Wydawniczej i redaktor naczelny tygodnika.
Przyznaje, że nie udało się podnieść sprzedaży dzięki przywróceniu pół roku temu dodatku telewizyjnego. –  Prawdopodobnie z niego zrezygnujemy  – zapowiada Mianowski.
Według wydawcy nakład „Głosu Wągrowieckiego” wynosi  4 tys. egz., a sprzedaż  ok. 3 tys. egz. Cena pisma to 3, 50 zł. 38 proc. udziałów w Wągrowieckiej Oficynie Wydawniczej należy do Polska Press Grupy.

MW

Tagi :

Bez kategorii

Udostępnij