Plebiscyty na ważne lokalne postacie przynoszą  tygodnikom korzyści

Tygodnik „Korso” z Mielca już od 21 lat organizuje plebiscyt „Mielczanin Roku”.  – To dobry sposób, żeby zaangażować czytelników w życie społeczne, a także podnieść sprzedaż gazety w czasie trwania konkursu – mówi Katarzyna Sobieniewska – Pyłka redaktor naczelna tygodnika „Korso”.

20 czerwca br. laureatem 21. edycji plebiscytu „Mielczanin Roku” został Zdzisław Nowakowski nauczyciel informatyki i dyrektor Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli. Nowakowski zajmuje się  propagowaniem dobrych praktyk w nauczaniu informatyki w szkołach. To dzięki niemu w latach 80. do mieleckich szkół udało się ściągnąć pierwsze komputery.

Na Mielczanina Roku głosują czytelnicy (na kuponach zamieszczanych w tygodniku) i kapituła plebiscytu. W skład kapituły wchodzą  zwycięzcy poprzednich edycji konkursu, redaktor naczelna tygodnika „Korso” oraz prezes Agencji Wydawniczo – Reklamowej Korso).  O wyłonieniu kandydata decyduje suma punktów uzyskanych z nominacji czytelników i z głosowania kapituły. Nagroda przyznawana jest  osobom, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju Mielca i powiatu mieleckiego. Laureat otrzymuje nagrodę podczas uroczystej gali.

– Pokazujemy, które osoby miały największy wpływ  na rozwój Mielca, ale też angażujemy czytelników w życie społeczne. Oni doskonale wiedzą, co zrobili dla Mielca wskazani przez nich kandydaci – mówi Sobieniewska – Pyłka.
Plebiscyt jest też dobrą okazją na podniesienie sprzedaży gazety. – Podczas trwania plebiscytu, gdy w tygodniku „Korso”  publikowane są kupony konkursowe sprzedaż gazety rośnie o kilka do kilkunastu procent – wyjawia Sobieniewska – Pyłka.

Foto: https://www.facebook.com/KorsoTygodnikRegionalny/

MW

Tagi :

Bez kategorii

Udostępnij